wtorek, 3 lutego 2015

Blog roku 2014 - 2014 rokiem mojego bloga!

No dobra, namówiliście mnie! Mam na myśli tych wszystkich znajomych, przyjaciół i czytelników, którzy zachęcali mnie do startu w konkursie. I wierzcie mi - nie ma w tym zdaniu żadnej kokieterii! Zapisałam się ostatniego dnia naboru, raczej spontanicznie, kierując się zasadą no risk, no fun :) 

Ale tak naprawdę, to jakie to ryzyko? Oficjalnie przyznać się, że uważa się swoją pracę za dobrą? No tak, tak właśnie uważam! Sprawia mi ogromną radość pisanie bloga, tworzenie go z Wami i dla Was, ale również dla siebie. Z przyjemnością robię zdjęcia, opisuję ciekawe miejsca i coraz śmielej zdradzam różne szczegóły ze swojego życia...

Początkowo zarejestrowałam się w kategorii blogi parnetingowe, bo tak o swoim blogu myślałam te trzy lata temu, kiedy go założyłam. Jednak Komisja Konkursowa postanowiła przenieść mój blog do kategorii lifestyle. Trochę mnie to zdziwiło, ale w sumie to słuszna decyzja, bo - jak sami być może zauważyliście - coraz bardziej zaczęłam odchodzić od tematów "dzieciowych", skupiając się również na życiu w Niemchech i emigracyjnym macierzyństwie. Blog rozwinął się i poszerzył o nowe kategorie, ale przede wszystkim daje praktyczny obraz życia w Niemczech całkiem przeciętnej polsko-niemieckiej rodziny :)

A zatem, tych którym się "Polka w Monachium" podoba i którzy tu co jakiś czas zaglądają, uprzejmie proszę o wysłanie sms-a o treści: A11377 na numer 7122. Macie czas do 10 lutego 2015 r. do godz. 12:00. Koszt jednego sms-a to 1,23 zł, a całość środków otrzymanych z głosawania przez sms-y zostanie przeznaczona na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje. W głosowaniu mogą brać udział tylko osoby, których sieć operatora komórki działa bezpośrednio w Polsce - czyli niemieckie lub inne zagraniczne numery telefonów nie działają. Dajcie cynk rodzinie w Polsce ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)