piątek, 9 stycznia 2015

Współpraca z polonijnym magazynem "Moje Miasto"

Od stycznia 2015 roku rozpoczęłam współpracę z polonijnym pismem "Moje Miasto". W najnowszym numerze tego dwumiesięcznika znajdzieci mój artykuł pt. "My się zimy nie boimy. Kilka propozycji na zimowe popołudnia w Monachium z dziećmi – bezpłatnie, wartościowo i przyjemnie!".

Podgląd artykułu oraz całego wydania 46 już numeru periodyku możecie znaleźć TUTAJ. Wydanie papierowe będzie można otrzymać już za ok. tydzień - kolportaż odbywa się w dużych miastach dwóch krajów związkowych - Bawarii oraz Badenii-Wirtembergii.




A obiecany artykuł o możliwościach spędzania czasu wolnego z dziećmi w Monachium zimą - już wkrótce na blogu :) 

Mam nadzieję, że na mojej stronie znajdziecie kilka fajnych propozycji na nadchodzący weekend. Udanego odpoczynku!

1 komentarz:

  1. Cudownie! Gratuluję Kochana!!! Pięknie się rozwijasz i życzę dalszych sukcesów. Artykuł oczywiście przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)