piątek, 24 stycznia 2014

Wyniki konkursu na drugie urodziny bloga

Bardzo dziękuję wszystkim Czytelnikom za udział w losowaniu z okazji drugich urodzin bloga oraz za wszystkie pozytywne komentarze, opinie i uwagi. Cieszę się, że mogłam sprawić kilku rodzinom radość! Mam nadzieję, że spędzicie w wybranym przez siebie miejscu fajny i wartościowy czas - życzę Wam tego serdecznie!

Oto zwycięzcy:
1. Zuckertag


Alicja (umieściła komentarz na blogu)

2. Kunst und Spiel


Gosia (komentarz na blogu) - Gosiu proszę Cię o maila na adres: polkawmonachium@gmail.com, żeby ustalić szczegóły odbioru nagrody :)

3. Kinderkunsthaus


Grażyna T. (komentarz na FB)

4. Leksyka.pl

Kasia L.-B. (komentarz na FB) - ponieważ Kasia jako jedyna chciała otrzymać kod do słownika, wygrała nagrodę bez losowania ;)

GRATULACJE! Niebawem otrzymacie ode mnie wiadomość, w jaki sposób możecie odebrać nagrodę.

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście po skorzystaniu z nagrody napisały do mnie maila z krótką relację z tego, czy Wam się podobało i jak dane miejsce odebrałyście. Fotki też mile widziane :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za bloga, którego dosłownie się pochłania ;)
    Jeśli uznasz pytanie za niedyskretne, to nie odpowiadaj,
    ale jeśli to nie tajemnica... czy możesz zdradzić jakie korzenie ma Twój mąż?
    Synkowie mają bajeczną cerę i oko na jednym ze zdjęć dech zapiera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję! No na szczęście dzieci odziedziczyły karnację po swoim tacie - ja to jestem typowa bladolica! A oczy mamy oboje z mężem brązowe, więc maluchy nie miały wyjścia! ;)
      Pozdrawiam :) Dominika

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)